2010-01-31
 20:51:02

BRRR!

Den här kylan alltså. Den är inte att leka med.
Idag gick jag med världens tjockaste jacka med halsduk lindad över hela ansiktet.
Såg ut som en terrorist. Längtar tills den dagen jag kan använda shorts och tröja
men det lär ju inte bli på många månader. Hatar verkligen detta vädret och det
förtsätter ju fan bara att snöa kan det inte bli varmt och kan inte snön gå bort
någon gång? Nu är det dags för söndagsfilmen och myspys,måste dra mig hem
strax då jag börjar tidigt. Får se fall pojken är söt och följer med mig hem och
sover där,känns ju inte riktigt för att sova ensam.
Jag känner att jag vill flytta,jag vill flytta till stockholm känner jag, det känns som
om jag skulle må bättre där,ha mer möjligheter i livet och framför allt trivas bland
det trevliga folket där. Jag vill börja om,börja om på en nytt ställe och framför allt
komma bort från göteborg. Men samtidigt känns det svårt att lämna allt här men
får se hur det blir.


Emmelist

förstod nästan de ;)



PUBLICERAT: 2010-01-31, 22:00:07 | URL: http://emmelist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: