2010-01-17
 12:35:31

FÖRVÄL...

När vi satt där i kyrkan på din cermoni,kändes det som om
det bara var en mardröm.Tårarna kom inte fram och allt kändes
overkligt tills de inte började prata och sjunga om dig på svenska.
Det var då jag förstod att du var borta,att det inte var någon mardröm
som jag skulle vakna upp ur snart. Det var då jag bröt ut, då tårarna
rann och minnena rabblades upp som en film i huvudet. Jag vet att du
inte hade velat att vi grät men det är inget vi kunde låta bli att göra.
Hjärtat krossades och började blöda ännu mer när vi gick upp till
begravningen,stod inte ut kändes bara som om jag ville hoppa in för
att krama dig en sista gång.Känns så fel att säga förväl,känns helt
overkligt därför säger jag förväl för stunden,men vi ses snart igen
kära vän!

Ett inlägg från facebook 15/1-10:
Jag har drömt en massa elaka och äckliga mardrömmar sen den natten
men i morse drömde jag en underbar liten/kort dröm och nu igen på eftermiddagen.
Jag fick nämligen se dig en sist gång och man såg dig i en vit underbar lång klänning
som det bara lyste om,det lyste om hela dig ...
Saknar dig jätte jätte mycket gumman och jag älskar dig bunny♥ =(




Må du vila i frid gumman



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: