2010-01-26
 23:26:38

HAPPINES!

Tänk vilken underbar känsla man får när man känner
att man gjort bra ifrån sig och man det man har gjort
blev helt perfekt. Älskar den känslan,så känns det idag
efter att jag skrev mitt föredrag. Nu känner jag att det
var ett bra ämne och det blev helt perfekt.Känns som att
jag börjar ta tag i skolan och skolarbeterna nu,det gör mig
glad och lycklig! Känner ni likadant?
Nu ligger jag iallfall här i min säng,tittar på tv och äter godis.
Snart är det dags för läggdags och imorgon är en ny dag med
nya äventyr och händelser.


Svar på den som skrev med namnet :) :
Kan svara på nej och ja, jag jobbar men oftast är det gratisjobb
som ger bra referenser i framtiden.Men ibland men väldigt sällan
slingras det in ett jobb erbjudande där man får lön och då får jag
det. Annars lever jag på studiebidraget och underhållsstödet för
det mesta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: