2010-01-09
 23:36:22

LAST NIGHT...

Ja, last night var förutom kylan helt okej.
Vi började med tjat och lite dricka hos maria.
Åkte sedan in till stan för att möta Sean och
Ronny i Burger King efter det så tralla vi iväg
till det vanligt BLVD där vi var en stund. Han
huvudpersonen från Ciao Bella skulle vara dj
och när vi stod där uppe och lyssnade på honom
så insåg jag att han var sötare i verkligheten än i
filmen men inte min typ direkt. Har ju min älskling
men var tvungen att påpeka det.
Efter 12 någongång gick vi vidare till parken,vi frös
ihjäl i kön så när vi kom in kunde vi nästan inte ens
stå på våra fötter hur frusna de var. Efter en stund
blev vi varma och det dansades en hel del. Dock var
det bajs musik överallt men vi klarade oss.Vi tog lite
bild och bara umgicks. Vid 2 tiden så åkte vi hem,vi
var väldigt trötta och älsklingen somnade direkt medans
jag låg vaken en stund vid datorn. Men till sist somnade
jag med vilket var skönt då jag skulle upp tidigt idag.

Maria & Jag i BLVD

Det dansades en hel del i parken.

Vi gillar att poasa på dansgolvet.

Älsklingen och jag firade ju 3 månader så en del pussar blev det.

Efter en stund blev vi väldigt trötta på musiken.

BTW. En Läsare samt vän kom fram till mig på parken som jag inte träffat
på väldigt länge och sa att hon gillar min blogg,att jag skriver väldigt bra
och att hon bara läser och läser. Fick ett stort leende på läpparna och nu
känns det lite lättare att fortsätta iallfall när man får fin respons. Tack Mini!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: