2010-01-23
 22:33:52

Lördagskväll ...

Det blev en runda in till stan för att kolla med
internet och nu är det fixat ..
Har bara lite saker som datasupporten behöver
hjälpa mig med på måndag då de har stängt
över helgerna vilket är tråkigt. I stan hittade
jag också en söt randig marinblå och vit tunika
som fick följa med hem. Hemma hjälpte jag
mamma att fixa hennes dator och sen blev det
mys med pojken. Snart ska pojken ut med sina
vänner så nu står han och fixar håret. Ja,killar
är ju petigare än tjejer även om de redan har
en flickvän så vill de se fina ut!
Själv stannar jag hemma med min nya dator,
bloggen och tvn. Jag känner inte riktigt för att
gå ut så jag står över.
Snart slänger jag in en massa bilder på vad som
har fått följa med hem,kommit med h&m packetet
och bilder från igår. Men först ska jag läsa lite bloggar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: