2010-01-11
 13:31:33

Min nagel :/

Skoldagen började med gympa,där vi spelade vollyboll.
Under uppvärmningen gick min långa nagel av :/ hatar
det verkligen. Bamba maten var nästan hel kass idag
men salladen var riktigt god. Svenskalektionen gick bra
ja allt gick bra förutom att alla gick hem då vi skulle ha
data dessa första veckor för att ta igen det vi missat.Och
jag visste ju knappt vart det låg för där vi brukar ha var
det en annan klass som hade.Så jag gick också hem för
läraren hade ändå sagt gå hem om bara jag var där.Nu
är jag iallfall hemma och äter ett äpple. Magen kurrar
men jag orkar inte laga mat nu. Ute lyser solen och jag
har ingen aning om vad som händer idag. Ja,vi får se
senare nu ska jag iallfall läsa lite bloggar och vila.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: