2010-01-30
 21:47:55

MYSPYS!

Förövrigt har jag haft en underbar och mysig lördag som
förhoppningsvis fortsätter att vara lika mysig. Pojken och
jag har tittat på film,ätit godis,god mat och kramats.Vi såg
en klassiker - Mr. & Mrs. Smith och en knarklangar film - Blow.
Efter filmerna gick pojken upp och gjorde hamburgare och pomfritt,
och nu sitter vi bara här och ser på family guy,2 and 1/2 men och
massa annat på tv. Får se vad vi ska titta på senare. Nu ska jag
läsa lite bloggar och sen återgå till min söta pojkvän.
Känns helt underbart att koppla av och inte gå ut och festa varje
helg.

Min pojkvän i min t-shirt och sina långkallsonger med sina pommes.

Och helt stolt med sina hamburgare var han också!

Nu är det dags för myspys med baby <3


Emmelist

haha men jag fatta inte? vad har isbjörnar med att ragga å göra?



jag som är fantasilös eller? :P



PUBLICERAT: 2010-01-30, 22:42:17 | URL: http://emmelist.blogg.se/
Emmelist

hahha.. han lyckades inte antar jag?



PUBLICERAT: 2010-01-31, 16:05:49 | URL: http://emmelist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: