2010-01-02
 01:58:40

Att leva vidare...



I never knew I could hurt like this
And everyday life goes on like
I wish I could talk to you for awhile
Miss you but I try not to cry
As time goes by

And it's true that you've reached a better place
Still I'd give the world to see your face
And I'm right here next to you
But it's like you're gone too soon
Now the hardest thing to do is say bye bye

________________________________________________
2009 slutade i en katastrof för mig och många andra!
En familjemedlem i klassen(vår klass var som en familj)
blev grovt misshandlad på vägen hem från en fest i hjällbo.
Av någon anledning gick hon hem själv vilket hon inte brukar
och hamnade på fel plats vid fel tillfälle.Denna vackra ängel
kämpade för sitt liv men tyvärr så avled hon efter några timmar.
Förstår inte riktigt vilka idioter det finns här i världen,vad fan var
det för fel på henne/honom,hur kan man göra något sånt,vem var
det och vad hände egentligen? Det är många frågor vi har men finner
inga svar!
Vi sörjer,vi gråter,vi minns och vi lever vidare med dig i våra tankar.
med dig i våra hjärtan kära vän!
Nu är du i säkra händer,nu hoppas vi på att du finner fred,vakar över
din familj och sänder de styrka för de klarar sig inte utan dig. Du är deras
ängel nanny. Du är vår ängel nanny,du är allas ängel!

Detta berörde många både vänner och okända människor som bara läste
vad som hände dig. Varje dag sedan detta hände sitter jag och läser om
något nytt har skrivits på gp,gt,aftonbladet,expressen,metro och läser om
och om igen vad som skrivits. Varje dag försöker jag lista ut vad som egentligen
hände,vem det kan vara men vet varken något om den natten efter 11-11.30 tiden
för jag gick hem tidigare eller vem det kan vara. Varje dag släpper jag tårar,ser dig
framför mig och hör din röst.
Det känns som att du är runt omkring oss och försöker säga något till oss om natten
men kan inte förstå vad det är.. försöker verkligen och gör mitt bästa! Saknar dig
verkligen...
Minns att vi pratade på festen om det nya året,om nyårslöften och så tragiskt nog fick
du varken uppleva den eller fortsättningen av ditt påbörjade liv. Du såg fram emot
nyårsafton och det gjorde vi alla därför bestämde jag för att uppleva nyårsfirandet,fira
in det nya året FÖR DIN SKULL! Du fanns där i mina tankar hela tiden och jag låtsades
att jag firade den med dig... Jag behövde också komma ut,få tankarna på något annat då
mina närmaste såg hur jag mådde under dessa dagar och ville inte se mig invänta det nya
året som jag såg fram emot så länge (pga alla förändringar) i sängen med tårarna som rann.
Så jag försökte göra det bästa av situationen, jag fixade mig och gick ut med dig i tankarna
hela natten.Jag hade kul men du fanns ändå där i tankarna med mig.
Och eftersom jag inte hade möjligheten att åka till hjällbo igår natt så tände jag ett ljus här
hemma för dig min vän.

Nu har det nya året kommit vi många längtade till en av
de var nancy och nu måste vi göra det bästa av situationen
och leva vidare. Vi kan inte slänga oss under ett is flak
och tro att vi kommer glömma då för det kommer vi inte.
Vi kommer aldrig glömma,vi kommer leva med henne inom oss.
Vi kommer leva för henne !

_____________________________________________
Jag hoppas ingen misstolkar mig för ibland har folk lätt för att
missuppfatta det jag skriver & säger. Som om ni känner att
något är konstigt eller så fråga innan ni skriver något dumt!
Jag kommer fortsätta att blogga och dessutom skriva av mig.
Mycket kommer att skrivas om denna enroma sorg som finns inom oss!


mickis

Beklagar verkligen sorgen!



PUBLICERAT: 2010-01-02, 02:12:02 | URL: http://teraakiz.blogg.se/
odd

Var det mange igjen på festen når du gikk?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: