2010-01-30
 21:26:20

SHOPPING!

Ja, vi hittade en liten baby sak som passar både flickor och pojkar.
Än vet vi ju inte vad det är så därför shoppar vi mer bebis kläder då
vi vet vad det är för kön. Kan tyvärr inte visa det pga att min bror eller
hans tjej kanske läser min blogg och det går ju inte att avslöja än.

Fick så fina drömmar när vi gick runt där och tittade på uber söta flick
och pojk bebis kläder. Vill också ha en bebis,dock är det för tidigt men
jag älskar barn och drömma får man ju. Vill ha en FLICKA!
Jag hoppas på att jag blir faster till en flicka men bebis som bebis,kommer
älska flickan eller pojken oavsett!

Vi har en tradition i Bosnien att faderns syster ska bära ut bebisen till föräldrarna
och det är ju jag. Men tror inte de kommer följa denna tradition vilket är väldigt
synd eftersom jag skulle blivit SUPER DUPER GLAD! Mamma gav mig verkligen
förhoppningar när hon sa det men tror inte att det blir så.

Efter en hel del tittande på olika bebiskläder blev det shopping för oss.
Av pojken fick jag ett par super snygga leggins - eller aa pengar till det då han
sov medans vi var i stan. Och utav mamma fick jag en söt tröja i en jätte fin färg
som kommer sitta så himla snyggt till brunbränd kropp till sommaren.
Mamma utökade också mitt spårvagnskort så jag slipper hoppa på böter under
detta halvår.

Mina nya beiga leggins - ser ut som ridbyxor & min fina tröja! ME LIKE!
Både legginsen och tröjan är från BIKBOK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: