2010-01-06
 21:33:49

To do ...

Nu måste jag ta tummen ur rumpan och
göra det jag planerat,kanske inte idag
men under veckan ska det va gjort.

- Hoppa in i duschen - NU !
Har inte orkat gå upp på hela dagen nästan
utan fastnat här i sängen så nu är det dags !

- Fixa inför skolan som börjar på måndag.
Ja,jag måste fixa ihop mitt skol häft köpa en ny
kalender and so on. Skulle ju beställa en men
gjorde aldrig det ska kolla runt om jag hittar någon
att beställa ikväll.

- Sätta upp mina mål
Jag har egna mål som ska uppfyllas detta år.

- Städa mitt rum
Har inte orkat göra det än så nu är det dags!

- Börja med dagens tips igen!
Det hände ju en hel del nu så jag har varit helt
kass med bloggen och inte orkat skriva så mycket
men nu ska jag sätta igång igen och då tar jag tag i
dagens tips också. Har ni något tips om vad ni vill se
mer av?

En bild från 2008 tror jag .. !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: