2010-01-09
 23:54:17

TODAY..

Vaknade upp vid 11,gick upp och åt efterlängtade pite.
Väckte älsklingen och sen åkte jag och mamsen iväg till
min bror och pojken åkte hem. Hemma hos min bror blev
vi bjudna på soppa,bullar,kaffe,dricka,chockladkakor,tårtor
ja en massa. Synd att jag hade ont i magen och inte kunde
äta så mycket men väldigt gott var det. Fick med oss hem
också så det kommer ätas upp! Hahahha ...
Därborta blev det en hel del prat,skratt och gitarr hero,sämst
som jag är på gitarr hero så gav jag upp efter 3 omgångar.
Saknade faktist min bror och han var väldigt snäll idag !
Efter att ha varit hos de i några timmar så skulle vi till mammas
kompis en stund så där satt vi och det tjatades. Trött som jag var
höll jag på att somna och när vi äntligen kom hem tänkte jag nej
jag ska inte sova nu ska lägga mig tidigt men det gick inte jag somnade
så fort jag skulle "vila" en stund. Nu är jag iallfall uppe igen och snart ska
jag lägga mig igen men inte än.

Mammsen och brorsan.

Guitarr hero i full fart ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: