2010-01-27
 23:30:58

VART FINNS HOPPET?

När allt känns hopplöst och meningslöst,
när allt känns tråkigt och jobbigt.
När känslan av hur framtiden kommer att se ut
bara svartnar. När hoppet om framtiden inte längre
finns kvar. När ens känslor spänner åt i bröstet
och när hjärtat slår extra hårt när tankarna om framtiden
kommer upp. När drömmarna och målen man har bara
skiter sig och hoppet om att fortsätta drömma och sträva
efter målen bleknar,så bleknar alltihop!
När tankarna bara virvlar runt i hjärnan och inte riktigt
vill stå still. När man inte kan prata med någon
som verkligen förstår. När man inte längre vet
vad som får en att le. När ens tårar bara rinner och man
inte längre vet vart man ska ta vägen eller vem man ska
vända sig till. Det är så jag känner just nu,det är nu
jag inte vet vad jag ska göra,vem jag är,vart jag ska ta vägen
och vem jag ska vända mig till.
 Ingen förstår,ingen kommer någonsin förstå
det är det enda jag vet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: