2010-02-02
 11:35:01

100202

Jag kom inte upp imorse, vaknade vid 10 och min nästa
lektion börjar inte förän 12.20 så snart ska jag ge mig
iväg. Har tittat på våra bästa år,ätit frukost och strax
ska jag ta på mig och packa ner min väska. Känns inte
som att jag orkar gå idag,har ingen styrka i kroppen
men jag måste. Ska försöka få iväg mig själv iallfall!
Det här vädret påverkar oss väldigt mycket också man
har ingen lust att gå utanför dörren alls utan bara krypa
ner under dun täcket och ligga där hela dagen.


Svar på kommentar :
hej hej :) om
100201:
varför ska denna månad förändra dig för alltid :)?

Svar : Det är så att jag ska bli faster och sen har jag en hel del
beslut att ta inför framtiden! Men att jag ska bli faster är nog
den största anledningen och jag är så sjukt nervös och glad! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: